Telebimy w małym miasteczku – do czego można je zastosować?

Posted on 10/06/2021 8:44am

Telebimy, czyli ekrany wielkoformatowe LED, są stosunkowo nową formą reklamy zewnętrznej, która w dzisiejszych czasach zyskuje coraz większą popularność. Dzięki ciekawej formie telebimy wyjątkowo szybko docierają do adresatów, pokazując im starannie wyselekcjonowaną treść marketingową. W ostatnich czasach nawet niewielkie miasta stosują telebimy do celów reklamowych. Jakie zalety niesie ze sobą ten proces?


stykówka - firma
Author: Presidencia de la República Mexicana
Source: http://www.flickr.com
Jeśli chodzi o niewielkie miasta używające telebim Sanok stanowi tego idealny przykład. Miasto to, pomimo stosunkowo niewielkiej liczby mieszkańców, jest wyposażone w liczne wielkoformatowe ekrany, pokazujące reklamy lokalnych przedsiębiorców i nie tylko. Szukając miejsca, gdzie zostanie umiejscowiony telebim Sanok zdecydował się na miejsce w pobliżu często uczęszczanych ulic, w którym codziennie przewija się dużo osób.

Jeżeli uważasz, że prezentowany wpis okazał się być godny Twojego zainteresowania, to z pewnością warto zobaczyć tutaj (www.ptak-pogrzeby.pl/uslugi/) pozostałe tego typu materiały!

Dzięki temu jeszcze więcej ludzi widzi treści reklamowe, co jest korzystne dla reklamowanych firm i usług. Warto przeczytać ciekawy artykuł. Jeśli chodzi natomiast o miasta, które dopiero zamierzają wykorzystać telebim Jasło stoi tutaj na pierwszym miejscu. Miasto to pragnie ponadto zastosować ekrany wielkoformatowe nie tylko do celów reklamowych, lecz również do informowania mieszkańców o ważnych dla nich kwestiach. Spradź rzetelnie omówione Tego typu telebim Jasło zastosuje przede wszystkim, żeby wyświetlać komunikaty o zmianach w ruchu ulicznym – o powstałych korkach, objazdach z powodu kolizji czy o remontach ulic. Rozwiązanie to, choć niestandardowe, bez wątpienia uprości codzienne życie większości mieszkańców. Jak widać cyfrowa technologia wielkoformatowych ekranów staje się coraz popularniejsza.

Kliknij bez obaw tu a przekonasz się, że w najświeższym źródle przedstawiono niezwykle ciekawe materiały. One również są dające do myślenia.

Usługodawcy coraz częściej decydują się na taki rodzaj reklamy stawiając na jej bezpośredniość – kolorowy, dynamiczny obraz, który wyświetla się na ekranie z określoną powtarzalnością trafia bezpośrednio do klienta, tworząc u niego podświadomą chęć zakupu i duże zainteresowanie konkretną marką.


Na korzyść reklamy na telebimach przemawia też niewielki koszt jej wykonania i wyświetlenia – jest to sporo tańsze niż reklama telewizyjna, a trafia do porównywalnie dużej grupy potencjalnych klientów. Można więc założyć, że telebim to reklama przyszłości, doskonale dostosowana do tempa i trybu życia współczesnych ludzi, którzy wciąż są w drodze.

Tags: czas, telebim, firm